lovescorner

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Hej alla!

Av Isabelle Holmgren Berg - 24 januari 2014 16:44

Hej alla!


Idag var jag på skolan (som vanligt), och jag gick på kryckor. Men Aksel trodde tydligen inte på mig, och det tycker jag är ganska konstigt. För jag la ut en bild på Instagram där jag skrev "sjukhusetttttt...". Och han såg det och allting, men han tror FORTFARANDE inte!


Min telefon ringde just och då märkte jag att det var Marcus, min kusin!

Jag saknar honom jättemycket för han jobbar i Norge. Han frågade hur jag mådde och hur det går i skolan m.m

Och han kommer troligtvis hit och äter, eller efter att han har ätit! Jag är jätteglad just nu!


Btw, jag fick hem ett paket idag från eBay!

Det var 5 stycken EOS lipbalms! Det kostade 90 svenska kronor för fem stycket, och här där jag bor kostar ETT 90 kronor! Det är helt sjukt bra pris!

Det är lukterna: Strawberry Sorbet, Honeysuckle Honeydew, Summer Fruits, Sweet Mint och Passion Fruit!

Jag gav dock Honeysuckle Honeydew till mamma. För jag tycker inte att den luktar så gott.

Dom är verkligen jättebra, och supergulliga!


Men jaja, hoppas att ni tycker att min blogg är bra och rolig m.m, så ses vi i nästa inlägg!


Hejdåååååå! <333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Holmgren Berg - 26 januari 2014 22:45


                                     Jag tycker att den här texten är väldigt fin för man måste inte alltid få. Det finns ju dom som aldrig får. Kanske inte ens mat. Jag tycker man ska tänka på varandra också. Och inte bara på sig själv. ...

Av Isabelle Holmgren Berg - 25 januari 2014 13:45

Tjena alla!   Jag märkte just att jag hade fått 8 nya läsare igår! Tack så hiiimla mycket! När jag får typ 100 på en dag, kommer jag att ha en giveaway! Det har jag bestämmt, men jag vet inte vad det kommer att var för pris dock.   Det här ...

Av Isabelle Holmgren Berg - 23 januari 2014 11:52

God morgon ni som sitter där i skolbänken! Jaa, själv taggar jag (not) för att gå till läkaren klockan 14:20 idag! Imorgon ska jag till skolan, men jag ska andvända kryckor. Pappa gjorde illa sig förut, så han fick kryckor. Och vi har dom på våra...

Av Isabelle Holmgren Berg - 23 januari 2014 00:11

Hej alla som är uppe just nu! Jaa, det här är nog mitt första inlägg och mitt första inlägg där jag säger god natt! Jag tycker att det är jätteroligt att blogga och att skriva med mera! Men jag har skrivkramp, så när jag skriver i tillexempel dag...

Presentation

Hej!
Jag är en tjej på 12 vintrar som bor i Jämtland!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards